Massa sköj!

Ja idag blir det fullt av roliga trevligheter vissa fortfarande lite hemliga :-). Just nu har jag vart nere i stan en sväng med mamma och köpt present till Andreas som vi ska fira idag. Råkade visst hitta två skärp också ;-) som jag var dum nog att inte prova så det ena var för långt, har inte riktigt vant mig vid mitt nya midjemått ;-). Snygga var dom i alla fall.
Vi har besök av Affe några timmar så just nu sitter grabbarna och spelar spel och jag ska snart grädda lite pannkakor till dom. Kl 15.00 blir det kalas hemma hos mamma och pappa för Andreas som fyllde år igår. Ikväll blir det troligtvis en annan trevlig aktivitet men det är som sagt fortfarande hemligt på grund av vissa omständigheter ;-) återkommer med mer info under dagen!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0