Karaktär på burk!!

Ja om det fanns skulle jag beställa en burk av megasize!!!!! Mina ambitioner att plugga var höga men vad hände??? Det slutade med att jag tittade på stylisterna och ÅT JORDNÖTSRINGAR!!!! Hallå, är det fredag idag Jessica??
Idag är jag som teflon, allt jag läser rinner ur mig igen och nu är jag ensam hemma med barnen så nu blir det inget gjort. Ja, ja jag får ju en ny chans imorgon och då ni, då ska här pluggas!!
Just nu ligger Tion och sover på min axel och Melvin tittar på barnprogram (det får man göra när man är sjuk). K har bortamatch så vi kör en lugn kväll här hemma. Nacken gör fortfarande ont men det är mycket bättre än tidigare.

Ha en skön kväll!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0