Jag orkar knappt lyfta armarna

Jag är så trött så jag knappt orkar lyfta armarna för att trycka på tangenterna men jag kan ändå inte slappna av. Sitter på nålar hela tiden och känner mig stressad, stressad för att jag inte pluggar. Trots att jag har pluggat eller vart på campus all min vakna tid de senaste fyra dagarna så känner att jag måste plugga. Anledningen stavas TENTA!! Ok, min livs första tentaångest och den är inte trevlig. Blanda det med ett sjukt dåligt samvete för att jag försummar barnen. All min tid pluggar jag och den lilla tiden som jag inte gör det är jag så trött så jag bara vill gömma mig från allt och alla. Det jobbiga är att jag trots att jag pluggar, pluggar och pluggar ännu mer känns det ändå som jag kommer kugga på tentan på måndag :-(.

Buhuuuu!!

Kommentarer
Postat av: susanne

du kommer fixa tentan galant.förstår hur du känner har också fått denna berömda tentaångestn. fy den är inte skoj. hoppas det går bra på tentan vi syns på måndag

2011-02-25 @ 19:26:20
URL: http://mycountrylife.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0