Imorgon är en annan dag!

Här sitter jag och Kristian och smockar i oss snask som om det vore det sista vi gör. Denna helgen har vart allt utom nyttig så nu blir det skärpning imorgon om jag fortfarande ska kunna komma i min nya klänning på lördag. Imorgon och resten utav denna veckan blir det dessutom plugg, plugg och ännu mer plugg och stackars den som vågar fråga mig om jag vill hitta på något skoj mellan 08.00-17.00 dom kommande dagarna!!!! Det är nästan spöstraff på det!!!
Kom på att jag inte berättat en trevlig sak som jag upptäckte idag, jag fick G+ på min första uppgift!!!! Så nu kan jag släppa det i alla fall. Till och med ett gulligt litet plus, det var mer än vad jag vågat drömma om.

Nu blir det snart sängen!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till G+! Du ser, det kommer att gå superbra!!

2011-02-14 @ 09:13:48
Postat av: Camilla

Härligt!! =) Du är grym tjejen!

2011-02-14 @ 13:04:45
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Hilda

Bravo!!!

2011-02-14 @ 13:25:24
Postat av: Jessica

Tacksimocka!!

2011-02-14 @ 16:53:01
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0