Hur var det på medeltiden???

Jag har ju alltid funderat på hur dom hade det i skolan på medeltiden, NOT!!!!!
Hela dagen så här långt har jag läst svensk utbildningshistoria och allt annat är MYCKET roligare så därför smiter jag till tvättstugan ibland. Jag kommer andas utbildningshistoria i alla fall till på fredag då jag tar ett brejk över lördagen.

Svensk utbildningshistoria : skola och samhälle förr och nu
Dom ser ju inte ens glada ut över att ha tagit studenten!!??

Nä nu har jag smitit undan tillräckligt länge så nu ska jag hämta kaffe och fortsätta, JIPPI!!!!! Jag ska försöka att älska det jag läser resten av kvällen, tror ni jag lyckas?

Kram J

Kommentarer
Postat av: susanne

Hoppas det går bra med läsandet?



ja man kan undra hur de klarade av skolan förr.. hoppas du har en bra dag kramen

2011-02-14 @ 17:22:20
URL: http://mycountrylife.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0