Har någon kört över mig????

Ja det känns som om någon har kört över mig, backat tillbaka och kört över mig igen!!! Har haft en tråkdag utan dess like och en tågresa FROM HELL hem från Lidköping!
Har suttit i skolan i TRE timmar innan föreläsningen började för att det går så dåligt med tåg!!! Detta var i och för sig inte så tokigt då jag har suttit och lyssnat på Ann Söderlunds krönikor på cd (min omgivning hade säkert också trevligt för den där Ann är ju så brutalt rolig så jag satt och flinade fånigt hela tiden).
Kl 13.00 började första föreläsningen och den var ok men dom sista två var så dödens tråkiga och vi fattade inte ett smack!! 17.00 fick jag i alla fall sätta mig på tåget och den resan var mindre angenäm och här tänker jag inte censurera mig, skitenödig (ja så går det om man har svårt för att göra nr 2 på andra ställen än hemma), pinkenödig så jag såg ubåtar (på tok för mycket kaffe), huvudvärk (på tok för mycket kaffe), åksjuka och ont i magen (PÅ TOK FÖR MYCKET KAFFE). Så trevlig så, tur att jag hade trevligt sällskap av Ann!

När jag kom till stationen fick jag stå ute i kylan och vänta på grabbarna som skulle plocka upp mig för jag höll på att kräkas när jag kom in i vänthallen på stationen. Gammal öl, fimp och pink det är mumma det!!
Nu har vi i alla fall smockat i oss pizza och jag har druckit massa vatten så nu känner jag mig lite mer levande men kl 20.00 blir det sängen för mig, tror att jag tar med mig Ann som sällskap så somnar jag garanterat med ett leende på läpparna.

Måste bara tipsa er om en trevlig blogg som är värd en titt, UnderbaraClara!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0