En underbar röst i kvällen

Ville bara titta in och säga hej. HEJ!!
Är inne i en period med MYCKET plugg nu och har vart i Lidköping hela dagen. Det är mycket nu och mitt liv känns som ett enda stort nervsammanbrott ibland men jag SKA klara det här!!! Det är tungt men så jävla roligt på samma gång.
Jag har i alla fall en trevlig helg framför mig, imorgon blir det kalajs i Äskekärr och på lördag blir det FEEEEEEEEST med världens finaste tjejer för att fira att vår lilla Karin är hemma en sväng från Afganistan!!! Jag längtar så mycket efter er så det gör ont i hela kroppen ska ni veta!!!!!!!!!

Nu ska jag titta på stylisterna innan jag kryper ner i sängen!
Ger er en fin låt att njuta av i kvällen.

 

LOVE TO YOU!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Noah spydde runt 4 i tisdags morse och efter de kunde jag inte somna om. =(

2011-02-18 @ 13:02:20
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja det är ju en giltig anledning till att gå upp kl 04.00. Fy då!!

2011-02-18 @ 15:31:40
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0