Superduperkardemumma till mitt immunförsvar!!

Här hemma har vi nyss ätit "mellis", fruktsallad och kardemummalatte (för min del, skruttisarna fick varm skummad mjölk med kanel och kardemumma). Kardemumma är bl.a. bra för immunförsvaret och mitt immunförsvar behöver något riktigt dunderochbrakbra just nu känner jag!!!! Men det är ju inte bara bra för immunförsvaret utan även för matsmältningen och kan även förbättra blodtrycket till viss del har jag läst (om man nu har problem med det). Jag slänger superduperkardemumma i lattemjölken innan jag skummar den och det smakar i alla fall smaskens!!



Och glöm för guds skull inte kanelen på toppen!!!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0