Jag längtar, men det är inte OK riktigt än!!!!

Gud vad jag längtar efter att få plocka in granen och klä den!!! Men det är ju inte ok än, inte en sekund innan kvällen innan julafton!!! Jag är en riktig julhitler!! Här kommer man inte och gör som man vill ;). Granen måste som sagt komma in kvällen före julafton (det har hänt att vi klätt granen mitt i natten då jag slutat jobba kl 21.30).
Det får bara vara rött och guld i den och helst inga alster av mina barn, i så fall får de hänga på baksidan, längst ner (ja så illa är det, jag är så hemsk på riktigt) och för att inte tala om plastgran, ÖVER MIN DÖDA KROPP!!!!!! Får jag inte ha en riktig gran så kvittar det!! Nu får jag ju ha det så det är ju inga problem. Jag skulle inte ens ha en plastgran om jag var allergisk, då skulle jag hellre vara utan!!!!

Det bara är så!!!

Tillbaka till det här med dagiskonst (jaja, jag säger dagis för jag tycker det är fint), här kommer en vädjan till alla dagisfröknar (ja men det är fint att vara dagisfröken också så jag tänker inte sluta säga så heller), jag älskar mina barn och deras konst men jag vill inte ha målade flirtkulor med glitter på eller skäggiga toarullar i granen (eller vad det nu kan vara) så låt inte barnen göra sådant för att sedan komma hem och stolt hänga upp det i granen!!!!

Tack på förhand!

Mvh / en julhitlermorsa


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är då man får ha en liten minigran till barnens fina alster!

2011-12-19 @ 18:23:03
Postat av: Jessica

Jo, vi testade ju det förra julen och den blev ju väldigt fin (dock inte så liten) problemet är ju här att det måste ju också vara en riktig gran, det är ju inget smart i ett lekrum!!! Förra året var det mer barr på golvet än på granen :).

2011-12-21 @ 10:04:41
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0