Jag gjorde det!!!!

På nyårsafton skulle jag väga 55 kg och idag visade vågen 54,6, jag är i mååååååål!!!!!! Det har tagit lång tid men det var det helt klart värt, det enda jag ångrar är att jag inte gjort det tidigare!! Men det slutar ju såklart inte här, nu skall det ju tränas också!!! Vilken mage jag ska ha till sommaren ;).

Det här får bli mitt sista inlägg i den här kategorin (hoppas jag), i och för sig är ju kampen inte över men den får lite annan skepnad nu och det är heller inte en kamp på samma sätt längre!

Jag vill avsluta med att tacka alla fina som har peppat mig på vägen, det är värt mycket!

Stort tack och kram till er!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! Du är så himla duktig. Kom ihåg att vara stolt över dig själv :)

2011-12-09 @ 19:45:21
Postat av: Karin

Åå va du är duktig Jessica, jag blir så inspirerad av dig!!! Du är riktigt het i din nya kropp! ;)

2011-12-11 @ 20:06:37
Postat av: lars

Herregud, hur kunde jag missa detta?! Jessica, du är fantastisk. Vilken prestation. Jag är imponerad och inspirerad.

2011-12-11 @ 23:30:37
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0