Bara för att det är så väldigt fint gjort!!!!

Blev så otroligt glad och rörd över det fina som Lars skrivit på sin blogg! Måste bara därför få skryta lite om det!! En så oerhört fin bekräftelse som värmer ända in i min innersta lilla hjärtevrå!! Att han sedan nämner mig i samma inlägg som två så otroligt vältränade tjejer känns ju lite missvisande :P men ohh så peppande inför framtiden.

Jag är mycket hedrad ska du veta Lars!!!!!!!

Lars förtjänar även han en massa applåder för det jobb han själv gjort! Så här har du (nu klappar jag händerna, bara så du vet)!

Massor av kramar till dig och ett stort tack för att du har peppat mig på vägen, för det har du verkligen gjort både genom dina kommentarer och genom det du skriver i din egen blogg!

God Jul och Gott Nytt År (längtar redan till den 14 januari)!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0