Småsaker som man aldrig hinner med!!

Här hemma har vi oändligt många småsaker som man vill göra och som egentligen inte tar så lång tid (var för sig, såklart) men nu har vi betat av två i alla fall.

Jag har tvättat av min svinsnygga och supermoderna ;) solsäng som jag fyndade på Jula BK:s loppis. Dock känns det lite osäkert om jag kommer få användning av den denna sommar :( men nästa sommar tänker jag vara ledig LÄNGE!!!!!




NICE eller vad säger ni????

Sedan har vi hängt upp en gammal spegel ute i brygghuset som kom med hem när vi rensade ur sommarstugan.


I den något oklara spegelbilden skymtar ni ett annat Jula BK fynd, ett par skridskor.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0