Inte skit för en sommar!!

Ja det var ju längsedan ni fick någon uppdatering på vad vågen säger och det ska ni nu få veta, dagens vikt är 61,5 som ni ser (om ni nu kollar tillbaka annars kan jag tala om att jag vägde 61,8 sist jag skrev något om det) så har det ju stått tokstill. Jag missade därmed min förra målvikt som var 60 kg till midsommar :( fast jag deppar inte för det ska jag inte säga, jag är ganska nöjd med att stått still under sommaren med allt vad den innebär. Men det här duger inte, nu får det bli andra bullar (eller inga bullar alls såklart)!!! Förmodligen missar jag min nästa målvikt också, d.v.s. 57 kg till 19/7 men jag kan ju i alla fall jobba åt det hållet!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

ja den har du väl redan missat eftersom det var en månad sen :)

2011-08-19 @ 07:47:56
Postat av: Jessica

Jag menar ju 19/9 ju!!!!

2011-08-19 @ 22:41:36
Postat av: Erica

Det kan du väl visst klara!

2011-08-20 @ 14:38:41
Postat av: Anna

Jag tänkte på det när vi fikade med camilla och alla att du såg smal ut. Du är jättefin, kämpa på :)

2011-08-26 @ 10:16:58
URL: http://eklofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0