Det kryper åt rätt håll!!

God morgon, god morgon!!

Ställde mig på vågen idag och den visade 61,8 så det kryper lite åt rätt håll. Men det står så tråkigt still annars!! Därför har jag tänt att jag skall ge LCHF en chans igen. Ok ni får idiotförklara mig, men jag började igår och det gjorde 0,5 kg så det fungerar ju tydligen.
Testade det ju för ett tag sedan i två veckor men mådde ju så illa så det gick inte men jag blev så motiverad av min fina Carina som gått ner flera kilon på kort tid!!! Skillnaden är att jag inte skall hårddra det så som jag gjorde sist utan tillåta mig att äta typ paprika och en frukt då och då.

Vi får se vad det ger och hur länge det varar ;-) skulle tro att det blir ett litet uppehåll över påsk ;-).

Nu ska jag gå ut och springa!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0