Varför ligger inte jag i sängen!!!

Jag borde göra det för längesedan! Gissar att familjens yngsta medlem kommer vara morgonpigg som vanligt och jag fick ju sovmorgon idag så då är det bara att kliva upp. Å andra sidan är det bra om jag kommer upp i tid för jag ska slänga ihop tre polkacheesecakes på morgonkvisten så vi kan duka ute i brygghuset senare.
Ska ta mig iväg till badhuset med min syster också.

Kvällen bjuder på seriestart i handbollen så ska vi ju självklart åka och titta på. Efter det blir det mys med (i alla fall) Sandra och Mia. Det ska bli kul och komma ut lite och träffa lite vuxna (ja jag bor ju med K så han räknas INTE som vuxen).

Nu blir det sängen för min del!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0