Tummen upp för statt!

Ja dom har ju nya ägare och detta kan bli bra!!!
Jag och K passade på att luncha där idag och det smakade riktigt bra. Pastan smakade som den gjorde på den tiden Björnes var som bäst. Ja ni som ätit där vet när det var som bäst!! Så maten får en fet tumme upp. Lokalen då? Njaaaa där kunde dom ha lyckats bättre. Grönt på väggarna är inte min grej och tegel känns lite90-tal om ni frågar mig. Stället gör sig ju bättre som nattklubb än som lunchresturang men för den maten kan jag blunda :-) och ska jag dansa så skiter jag nog i färgen får jag dessutom några glas i mig kommer dom nog undan med tegel också.

Men bra jobbat med kockarna i alla fall!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0