Små änglar med horn!!!

Ja ikväll var grabbarna inte kul, de skrek om varandra (eller båda två samtidigt) från kl 18.15 till 19.30 då jag tryckte nappflaskorna i munnarna på dom och då var det lugnt hela halv åtta hos mig. Sedan blev det MÅNGA vändor upp till deras rum. De tre första gångerna var det Melvin som ropade på mig för att Tion kastat tutten på golvet och när jag kommer in ligger dom båda två och flinar upp sig, komplott????
Varför kommer alltid dom här få men ack så prövande kaoskvällarna när inte K är hemma?? Ännu en komplott?
Nu äter jag i alla fall choklad som finaste K haft med sig till mig :-). Det är ju tisdag!

Nu ska jag läsa lite det blir bara mer spännande för varje sida jag läser.

Kram J

Kommentarer
Postat av: erica

Och jag åt lite kladdkaka förut.. Det är ju tisdag ja..

2010-09-21 @ 21:43:31
URL: http://frogsandprincess.blogg.seog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0