Mina Jeans

God morgon!

Här har vi sovit gott men vaknade på tok för tidigt för min smak :-).
Igår var jag på after work med jobbet, jag jobbar ju så hårt menar jag ;-). Så idag är jag lite trött om jag säger det så.
Jag blir så kluven, för när jag umgås med mina jobbarkompisar så vill jag verkligen jobba kvar men annars så är jag ju så trött på det så jag blir tjutfärdig bara jag tänker på att komma tillbaka.
Jag grämer mig lite över en jobbrelaterad sak också som kanske hade kunnat bli bra men, men. Orkar hur som helst inte förklara här men så mycket kan jag säga att det hade passat bra in i mitt liv som det är just nu.

Idag ska vi ner till stan och fika med mamma och pappa och i em blir det middag hemma hos dom för dom har en av Kristians presenter kvar. Vad får ni se senare när han fått den.
Har på mig mina Jessicajeans idag :-).



Det var ett tag sedan jag kom i dom :-). Egentligen är det lite väl mycket bootcut på dom för min smak men jag bara måste använda dom för jag har så mycket minnen från när jag , Elin och Eleonor var på Hultsefredsfesltivalen. Det var där jag klädde av mig och fick brodyren på fickan. Det var även där översta knappen lossnade när jag försökte klä på mig i tältet och hur många har sitt namn på fickan liksom :-). Därför tänker jag använda dom tills dom är på tok för stora (för det är ju det som är tanken).

Nu ska jag klä på grabbarna så vi kan sticka ner till stan!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Ellie

ÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Hultsfred! Nostalgitripp, ja!! Kul att du kommer i byxorna igen gumman! Jag ska till en madam i morgon för att lägga upp ett träningsprogram + kosthåll+ hjälp till rökslut =) Snart kanske jag också kommer i mina hultsfredkläder =D

Puss puss!!

2010-09-27 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0