Jag är stolt!!!

Sovmorgon idag!!!!!!
I mina mått mätt har jag bestigit mount everest nu på morgonen :-). Jag sprang ett helt varv i lillängsspåret!!!!! Jag stannade inte en enda gång, inte ens i backarna. Jag är sjukt stolt över mig själv. Ok jag vet att det inte ens är 2 km men för mig är det låååååångt. Jag orkade egentligen inte men jag gjorde det på ren vilja :-).

När jag duschat åkte vi ner till stan och tog en fika med fam. Cardell och Sandra. Nu sover småkillarna middag innan vi ska titta på K när han spelar match.

Tanken var att jag skulle lägga in bilder från förra helgen men vi får se vad jag hinner senare.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad bra gjort av dig!!

2010-09-11 @ 21:23:41
Postat av: Sofia

Bra kämpat Jessica. Du är riktigt duktig. Hur har du gjort för att lyckas. Motion och sundare mat? Jag har också börjat springa lite igen och man mår ju riktigt bra efteråt. Kämpa på Jessica. Det är så roligt att läsa din blogg :)

2010-09-12 @ 09:00:36
URL: http://sofiaakcardell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack ska ni ha!! Ja du Sofia, jag önskar att jag hade några bra knep att dela med mig av men jag gör inte så mycket. Det är nog därför det går såååååå långsamt. Jag har inte ändrat så mycket på vad jag äter bara ätit lite mindre av det. Men nu ska jag lägga in en ännu högre växel tänkte jag och träna mer så det händer lite. Just nu står det tråkigt still. Kämpa du med!!!! Vi kan klara det!

2010-09-13 @ 09:20:01
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0