Bellio

Melvin och Liam fick likadana tofflor från Bellio i julklapp förra året, bruna med elefanter på. Även Flisan fick sig ett par men dom var röda med hjärtan på. Bellios tofflor är så fina. Nu har jag hittat ett par som jag är sugen på att beställa till M och T. Men M kan fortfarande ha sina bruna så det känns lite onödigt.



Visst är dom fina!!!! Bellios fina tofflor och mycket annat hittar ni HÄR hos ecoloco.

Ikväll har Melvin vart på gymnastik igen :-) och jag och Tion satt i omklädningsrummet med alla andra mammor och pappor. När vi kom hem blev det multitasking som vanligt då jag matade T med gröt och lagade middag samtidigt (man blir bra på att göra flera saker samtidigt när man får barn). Det blev baconinlindad köttfärslimpa och potatismos (gött nu när man kan göra det igen) och broccoli såklart, det gillar jag och Melvin.

Kram J

Kommentarer
Postat av: erica

Dom har varit bra förstår jag? Jag funderar skarpt på ett par till Ella att ha på dagis.De vita med klöver på :)

2010-09-15 @ 11:18:38
URL: http://frogsandprincess.blogg.seog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0