Vad händer när man blir mamma och pappa????

Är det några fler som glömmer bort att kramas???? Då menar jag inte krama sina barn för mina barn får massor utav kramar utan jag menar krama sin sambo/man/fru/kille/tjej, ja ni fattar vad jag menar. Då ska vi inte glömma pussarna. Innan vi fick barn pussades vi alltid god natt men när jag väntade Melvin rann det på något vis ut i sanden.
Älskar vi varandra mindre nu?? Nopp, absolut inte. Men det försvinner liksom lite bland nerspydd tvätt, borttappade nappar, skrapade knän och snoriga näsor. Tänker jag efter tror jag inte att jag och Kristian har varken pussats eller kramats idag :-(.
Jag får nog schemaläga det. Kanske kan klämma in det mellan disk och bebisbad på tisdag kväll ;-). Nä skärpning nu alla mammor och pappor där ute som är som vi, nu får vi banne mig börja kladda på varandra igen ;-).
Jag ska i alla fall boka in en stor kram efter att jag har hängt tvätten, så fort greys är slut och jag har diskat nappflaskorna ;-).

KRAMAS NUUUU!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är för gullig! Krama på! =)

2010-10-13 @ 22:12:29
Postat av: HovaElin

Du är för gooo! Men jag håller tyvärr med dig...

2010-10-14 @ 06:43:28
Postat av: Jessica

Ja men det är ju ett viktigt (ilands)problem.

2010-10-14 @ 09:56:49
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0