Vad hade vi på trappan??

Jag är helt sinnessjukt trött just nu och tänker släpa mig till sängen så fort jag skrivit sista bokstaven i detta inlägg. Ikväll har vi vart utan storebror här hemma för han vägrade följa med hem från Ann och Nonne där K och grabbarna va när jag var ute och sprang (K har jour så han kan inte va med barnen när jag inte är med) så han blev kvar där hela kvällen.
Jag och K har lördagsmyst med club sandwich och godis. Har tittat på så mycket bättre och med risk för att låta mycket äldre än vad jag är så måste jag säga att det är ett väldigt trevligt program.
Imorgon ska ni få se bilder på vad vi hade på trappan tidigare ikväll :-).

Kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0