Sorg......ingen kanelbulle för min del.

Hårda bud i Mellerud men ska man gå ner i vikt så ska man!! Har stått lite still i min viktnegång och till och med gått upp något kilo (skyller på en herrans massa kalas och annat trevligt).
Så jag kände att det var dax att testa något nytt för att putta på lite. Jag är egentligen emot ALLT vad dieter heter men jag har hört så mycket bra om lchf så varför inte......Jag har hållt på en vecka nu och vågen visade i dag 68,8 vilket är 2,2 kg mindre än för en vecka sedan :-). Så vi får se hur det går. Jag tänker i alla fall ge detta en chans. Kan det ta bort lite sötsug så är jag nöjd.

Så ingen kanelbulle för mig idag :-(.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktig du är gumman! =)

2010-10-05 @ 21:31:34
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0