Mer Tilda.

Jag är såld på Tildaserien hos panduro. Har en fin ängel ur serien som mamma har sytt åt mig (det är ju det lilla kruxet, man får ju sy ihop dom själv).


 



De söta änglarna skulle jag vilja ha i sovrummet och tomten kunde lätt få bo i köket till jul.






Massor av fina burkar.


Sååååå söt burk, dock slutsåld.

Dekorfigur Tilda ängel/Noël  Dekorfigur Tilda Stor julängel
Dessa fina dekorfigurer skulle jag vilja ha och sätta på julklapparna.
Ta och kolla in Panduros hemsida om ni inte gjort det!!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Carina

du får hänga med mig på pysselmässa i skövde den 6/11

:)

2010-10-08 @ 18:22:21
Postat av: Jessica

Det låter som något som jag skulle gilla! Kanske vore något.

2010-10-09 @ 16:55:28
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0