Melvin tre år spekulerar.

Bergslagen säger David Hellenius, bajslagen funderar Melvin. Det måste vara intressant att vara tre år.

Bjuder på en till,

Efter gymnastiken för ett par veckor sedan:

Melvin -Jag pussade en tjej på gymnastiken idag.

Jag -Jaha?

M -Hon heter Harry!

J -Nej men det kan hon ju inte heta?

M -Jo!!

J -Var hon söt då?

M - Ja (glatt)

Jag funderar på vad en tjej kan heta som kan låta som Harry.
Veckan efter är jag ju självklart nyfiken och frågar Melvin i omklädningsrummet vilken tjej det var och då pekar han på Harry (Emil och Carinas).

J - Men det är ju ingen tjej?

M - Jo.

:-). En sak hade han ju i alla fall rätt i, Harry är söt.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0