Man ska inte säga att barn är duktiga.

Men Melvin kan ju inte läsa så jag kan ju skriva det här, fy skruttsingen vad Melvin är duktig. Vid frukostbordet idag sa han att han ville ge sina tuttar till tandläkaren (han gillar inte tomten så det var trevigare med tandläkaren :-) ) och det skulle han göra IDAG. Så det var ju bara att ringa och se om vi kunde få komma och det var klart att vi fick. Så vid 15.30 fick vi tid.
Vi plockade ihop alla tuttar vi kunde hitta och la i en påse. De två sista var han tvungen att suga lite på. I bilen började han tveka lite men väl där gick det super och det var en stolt liten kille som kom ut och hade fått åka i tandläkarens stol och fått en liten presentpåse med sig. Självklart blev det en liten tur till leksaksaffären och vi kom hem med en radiostyrd bil, modell mindre.
Det var först när han skulle lägga sig ikväll som det kom över honom på riktigt och han fällde några tårar och självklart sved det i mammahjärtat och samvetet spökade så pass att jag bra gärna skulle vilja plocka fram en tutte som jag vet att vi glömde men han somnade ändå. Jag är stolt så jag snart spricker :-).

Min duktiga, duktiga ,stora men ändå så lillla kille! Mamma älskar dig!


Min älskade lille kille lite mer än ett år gammal. (Bara jag som tycker att han och Tion är sjukt lika?)

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Han är jätteduktig. =) Tur han har snutten.

Nä, dina grabbar är verkligen jättelika. <3

2010-10-21 @ 07:19:42
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0