Lördagkvällen bjöd på ekg och prover på KSS :-(

När jag och pappa kom hem igår så fick jag så ont i bröstet. Det gjorde ont när jag andades och högg lite mot ryggen. Vid niotiden ringde jag sjukvårdsrådgivningen och han tyckte att jag skulle åka in så dom kunde ta sig en titt på mig.
Så vi fick ringa hit pappa och åka till Skövde. Där tog dom en massa prover och körde ett ekg. Sedan fick vi vänta, vänta och vänta lite till. Men varken prover eller ekg visade något så det är troligtvis en muskelinflammation. Så jag fick med mig tabletter och kunde åka hem och krypa ner i sköna sängen :-).
Idag har det kännts något lite bättre men det gör fortfarande ont.
Så kan det bli!!

Nu ligger jag i soffan och väntar på ensam mamma söker.

Kram J

Kommentarer
Postat av: caroline

hej :) komist.. ja ahr också haft samma smärta ett antal gånger. fick göra samma saker som du.men det visa inget kram <3 o krya på er alla

2010-10-04 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0