Kiss i sängen och ha det bra......

När jag tänker på min säng om kvällarna så är det oftast en helt fantastiskt, underbart inbjudande möbel men idag känner jag bara trötthet!!! Tion har nämligen kissat i den och jag drog bara ur lakanet och glömde bädda i ett nytt så det är vad som väntar mig nu när jag är aptrött :-(. Täckena ligger i en röra med kuddar, tuttar och snuttar i fotändan!

Något mer som är lite pissigt är att jag tog mig en varm, skön dusch men är för trött för att torka håret. Gissa hur snygg jag kommer va imorgon.

Nä nu är det dax för positiva klubben att gå och knyta sig märker jag, efter att jag bäddat sängen då. Suuuuuuuuuuuuuuuck!!!!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0