Jag behöver nog lite hjälp.

Jag behöver köpa nytt tyg till fönstret i ytterdörren för det andra har blivit så solblekt :-(. Synd för det va så fint.
Det vi har nu är det här från Panduro Hobby.

Tilda tyg 140 cm turkos rosor'

Det tråkiga är att det är slutsålt. Annars hade jag kunnat tänka mig det igen. Har i alla fall bestämt mig för att det även denna gången blir ett Tildatyg från Panduro. Men det finns så många fina så jag behöver lite hjälp att välja!!

1. Tilda-tyg rose on light Blue  2.Tilda-tyg rose on BlueGreen  3.NyhetNyhetTilda tyg 140 cm Mumflower Tea

4.Tilda tyg 140 cm Oval Rose Tea  5.Tilda tyg 140cm Oval RoseGreen

Dessa fem är mina favoriter och som ni ser så lutar det lite åt rosa blommor på turkos botten :-). Hjälp mig är ni snälla. För er som inte vart här är det mest vitt och grått i hallen.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Tant Elin

Ettan eller trean tror jag minsann!

2010-10-08 @ 07:48:04
Postat av: Camilla

Säger som Elin. 1 eller 3. Mest 1. =)

2010-10-08 @ 14:29:38
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: carina

nr 1

2010-10-08 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0