Hösten är vacker!

Det är sä skönt att andas. Vet inte om det har med ålder att göra men jag njuter mycket mer nu än vad jag gjort förr. Njuter av den kalla luften, solen och löven på marken. Känns härligt att behöva ta på sig mössa och vantar på morgonen.



Älskar mossa mellan plattorna, det ser så levande ut och det tänkte K ta bort. Aja baja!

Vi har haft mamma, pappa, Erica och Liam här på fika. Jag testade att baka Cheesecake Brownies, det smakade bra.


Melvin "hjälpte" till.

Just nu sitter vi i soffan och chillar och väntar på att K ska komma från träningen. Tion ligger och snarkar på min mage och Melvin leker spindelmannen. Egentligen borde jag gå ut i köket och plocka ur och i diskmaskinen men det känns inte så motiverande. Funderar på om jag ska slänga iväg ett meddelande till Berg och se om hon vill ta en promenad när alla troll är i säng.

Kram J

Ha ha, såg just att Bert går på barnkanalen.

Kommentarer
Postat av: Berg :)

jag fick inget medelande..:(

2010-10-15 @ 10:32:08
Postat av: Jessica

Nä jag insåg att det var skönare att ligga i soffan :-)

2010-10-15 @ 14:19:32
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0