Härlig kväll!

Kl 18.00 var det som sagt dax för avslutning på knyttarna och eftersom K var och övade med brandkåren lämnade vi T hos farmor och farfar. Kul att göra något bara jag och M. Vi behöver det för oftast tycker han nog att jag är tråk och surmorsa. Det är baksidan med att vara hemma, den som jobbar (d.v.s. K) är den roliga och snälla. Åter till skogen, vi tog våra ficklampor och gick reflexpromenad i skogen och målet var korvgrillning.







Kallt och mörkt men mysigt!
Efter korvgrillningen fick vi med oss mamma och pappa ner till Lundis på spökfika. Det var spökkväll i stan idag så affärer och fik var öppna längre. Lite depp för att jag missade spökvandringen i stan med zombieesteter :-).








Spöket och elaka bagaren (snälla Mia :-) eller Fia och Pia som M kallade henne ).

Gissa om Melvin kom snabbt in under bordet när spöket kom ut :-).

Usch jag luktar sjukt mycket grillrök nu!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0