Aaaahhhh!

Igår ägnade jag säkert två timmar åt att trä min symaskin. Jag var helt säker på att jag gjorde rätt men ändå blev stygnen fula :-( så tillslut sket jag i det.
Så idag tvingade jag K att göra det när jag läste i instruktionsboken. Men det blev lika fult det. Efter många om och men såg jag att någon hade skruvat på ratten vid spännplattorna!!!!!! Förmodligen någon människa i mindre storlek :-). Det var därför det blev så fult, dom blev ju för slappa. Så efter det kunde jag både laga en kjol och sy om en tunika till blus :-).

Idag kommer mamma hem!!!!!!!!!

Vi ska även på läkarbesök med Tion. Ska bli roligt att se hur stor han är för det var ett tag sedan vi var på BVC. På tal om Tion, när jag satt där vid symaskinen så låg han på mage på golvet i hallen där uppe och helt plötsligt satta han upp. Jag såg inte hur han gjorde det och han har inte gjort det igen. Men kryper för fullt gör han :-). Gud vad tiden går fort.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0