4 av 4 sjuka :-(.

Kristian har vart magsjuk i helgen och är fortfarande risig i kistan om jag utrycker det så.
Melvin är förkyld och startade morgonen med att spy ner vår säng (skönt att det i alla fall var dax att bädda rent).
Tion snorar, hostar och slemmar men är ändå rätt så nöjd.
Jag själv har ju ont i bröstet plus att grabbarna har delat med sig av förkylningen :-(. När jag måste hosta vill jag helst gråta en skvätt.

Nu ska jag i alla fall bädda ner mina grabbar i soffan en stund för att gå och lämna tillbaka en bok, gå till apoteket och handla lite mat på vägen hem så att vi i alla fall inte svälter.

Ha en bra dag!

Kram J


Kommentarer
Postat av: erica

Usch då låter inte kul.. :( Take care!

2010-10-04 @ 13:28:36
URL: http://frogsandprincess.blogg.seog
Postat av: Camilla

Krya på er. Är fler än ni som är sjuka. Idag var de bara 3 stycken på Noahs avdelning. Alla andra var sjuk/lediga.

2010-10-04 @ 15:35:04
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0