Varför??

Varför kan jag inte lära mig att det är lite osmidigt att baka piroger när man är ensam hemma med barnen?? Det är ju lite meck men det är ju sååååå gott! Melvin gillade dom ju i alla fall så det var värt lite energi.

Idag har vi ju vart på BVC med Tion och han hade bara gått upp 10 gram på 2 månader :-( men vår BVC sköterska var inte orolig så det tänker inte jag va heller. Han är ju mycket aktiv så det är klart att han gör av med mycket och han hade ju ganska mycket att ta av innan så han ligger bra på kurvan ändå. Vi ska i alla fall få komma redan om en månad igen för att ta en vikt.
Nu har han lärt sig klättra upp för trappan också så nu är inte den säker heller, tur att vi har grind.

Nu blir det snart halv åtta hos mig!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0