Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här!

Finns hur mycket som helst att göra här hemma men här sitter jag och lyssnar på finaste Melissa Horn och läser bloggar. Försöker väcka mig själv med en latte, det är helt otroligt vad trött man kan va. Men det ska vi se om vi kan råda bot på, ska med Nattis på information ikväll och se om det är något som kan hjälpa mig.

T ligger ute i vagnen och sover men jag får nog snart väcka honom så jag hinner pilla i honom lite mellis innan vi ska till gymnastiken, vårt stadiga tisdagsnöje (Melvin gympar och jag och Tion leker i omklädningsrummet).

Ha en fab kväll!

Shit, får inte glömma spela in sveriges skönaste familjer!!!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0