Imorgon blir dagen.....

Då jag inte tänker skälla på Melvin en enda gång!!!!!!! Idag har jag tjatat, tjatat och skällt HELA dagen. Fan Jessica, han är tre år!! Det biter inte! Dax att hitta andra vägar. Göra om, göra rätt det är vad jag ska göra. Han är en fin liten människa som förtjänar en glad och snäll mamma och inte mamman med horn i pannan.
Men det är inte lätt ska jag lova er. För er som inte har barn, innan jag fick barn skulle jag aldrig hota, aldrig muta och vad tror ni jag gör nu??? Det var bara dåliga föräldrar som hotade och mutade, det var vad jag trodde. Men jag kanske är det?! Jag vägrar i alla fall va det så nu ska jag gå långa omvägar runt skäll, mutor och hot!

Melvin har ont i magen och har vart hos farbror doktorn idag. Helt frisk men det är tydligen Tions fel! Eller vårt, det beror ju på hur man ser det. Läkaren var helt övertygad om att det handlar om förändringen i att bli storebror och ett behov av uppmärksamhet. Min älskade, älskade lilla skrutt!!

Imorgon är en annan dag och då gör vi om, gör rätt!!!!!!



Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är iaf ingen dålig mamma gumman! Du är en mamma som jag ser upp till. Jag försöker också att inte skälla eller tjata, men det är inte lugnt. Och inte konstigt att barnen höjer rösten när en annan höjer rösten när man säger till. kramar

2010-11-01 @ 20:55:54
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: HovaElin

Kämpa på bara vännen! Det ger med sig tillslut ska du se! Man är en bra mamma när man försöker sätta gränser också ibland. Förstår att det är lätt att göra allt det där du nämner, det är likadant här. Imorgon börjar vi att stärka varandra alla mammor! Vi gör vårt bästa, för vi älskar våra barn! Kram från en till med horn i pannan ibland

2010-11-01 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0