Så kan det va att vara mamma!

Sitter just nu och äter småbrända falaflar (försökte få en arg Tion på plats i sjalen samtidigt som jag lagade mat och glömde bort att vända på dom) smakar inte mumma vill jag lova. Så är det att vara småbarnsförälder!

K är och övar med brandkåren och M åkte just iväg och skulle titta på speedway med mormor och morfar så det är bara jag och lilleman hemma.
Ska snart gå ut på en kvällspromenad då jag har en fruktansvärd shoppinghuvudvärk (är det någon mer än jag som brukar få det). Blev i alla fall en hel del shoppat till hela familjen :-). Jag kom bl.a. hem med en brutalt snygg jeansjacka :-). Får se om jag kanske orkar lägga in lite bilder på vad vi fick med oss hem senare. På tok för mycket blev det i alla fall.

Ha en bra kväll!

Kram J

Kommentarer
Postat av: erica

Visa visa visa!

2010-05-06 @ 20:21:14
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0