Mot tandläkaren!

Hej hopp!

Sitter här och har just ätit gårdagens rester till lunch.
Vi fick sällskap av Erica och Ella på vår promenad och efter det gick vi hem hit och tittade på söndagens avsnitt av Gossip Girl. Tack för trevligt sällskap flickor!

Vid 12.30 ska vi hämta storebror lite tidigare på dagis för han ska till tandläkaren på treårskontroll och han längtar :-). På riktigt!!! Vem längtar efter att gå till tandläkaren???

Skrev ju tidigare att jag ska göra något kul ikväll och det är att jag och Angelica ska gå på teater :-). Vi ska se esteternas slutproduktion. Sedan jag tog studenten har mitt liv vart ganska tomt på kultur så det är alltid trevligt. Plus att det ibland är riktigt skönt att göra något tillsammans med en vuxen människa (jo visst har jag Kristian men ni som känner honom vet hur det är ;-) ).

Kram J

Kommentarer
Postat av: erica

Tack själv! Vad söt bakgrund du har och vad sött det var här där jag skriver nu!!

2010-05-05 @ 13:54:48
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja men gud vad söt!!!Den hade jag inte en aning om att den var där :-).

Gud vad jag älskar Hello Kitty!!!!

2010-05-05 @ 15:39:38
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0