I Love groddar!!!

Idag blev det macka med pastrami till frukost och massor av Kristians mammas groddar. Jag älskar groddar. Det är så gött!!!!! (och en latte så ni inte tror att jag syndar och dricker varm choklad till frukost :-) ).



Nu har Melvin just åkt iväg mot Jönköping med farmor och farfar för att hälsa på Flisan. Han ska sova över hemma hos dom i natt och det har han sett fram emot vill jag lova.

Själv ska jag lämna resten av grabbarna hemma för att åka på fest hos Karin i Skövde. Det ska bli såååå kul men jag har ju självklart lite delade känslor för att åka ifrån Tion.
Å andra sidan så hade det ju inte vart något konstigt om Kristian gick på fest och eftersom jag inte ammar så är ju det inte det något hinder heller. Jag vet ju dessutom att Kristian tar lika bra hand om honom som jag. Ändå får jag dåligt samvete och känner mig som en värdelös, egoistisk mamma!!!!!!! Ja ja jag tänker i alla fall försöka ha så kul jag bara kan och njuta av mina fina vänner.

Ha en trevlig lördag!

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0