Härliga dag!!

Idag har jag njutit hela dagen!!

Tog som sagt en skön promenad bara jag, solen och min ipod. Kl 14.00 gick vi till dagis och åt tårta. Melvin var glad och hade sprungit "Ljungspringet" och fått medalj :-). Väl hemma luftade jag min vita kropp i solen en stund och läste medan killarna var och handlade.
Kvällen har bjudit på en skön promenad med Tion, Angelica och lilla sötLovis och när vi kom hem drog jag igång grillen :-).

Nu tänker jag skutta in i duschen för jag känner mig så kladdig efter en dag i solen!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter härligt! =) Själv sitter jag på jobbet och inväntar mera jobb. Hoppas att helgen vill bjuda på lite härlig väder, för jag vill njuta av SOLEN!

kramar

2010-05-21 @ 13:42:43
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0