God morgon lördag!

Här har ni en mamma som sov till 10.20 :-). Då gick jag in i tvättstugan för att sortera ett BERG av tvätt och dra igång dagens första maskin. När jag kom ner var Melvin FORTFARANE inte vaken (K och T gick upp vid nio) anledningen till detta var en trevlig kväll hemma hos Camilla, Urban och Noah igår :-). Tack för det!!
 
Annars bjöd gårdagen på promenad till och från öppna förskolan, lunch på Statt och en skön middagslur för mig och grabbarna :-). Är inte mammalivet underbart.

Annars är vi förkylda hela bunten, som tur är är Tion minst drabbad och bara lite täppt i lilla näsan.
Snart ska vi klä på oss för att traska iväg och göra K och M sällskap som åkt iväg för att vara flaggvakter på springtime. Lite frisk luft skulle inte skada just nu.

Ha en skön dag!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själva! Vi är sega som tusan här! Sandra och Johan åkte vid halv 2 och självklart vaknade jag strax efter 7. Så det blev en lur i bilen påvägen hem från Askersund. Ikväll blir det nog sängen tidigt så vi orkar upp till konfirmationen imorgon! =)

kram kram

2010-05-08 @ 18:20:41
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0