Fästing eller vad var det???

Hej hej!

Här har dagen börjat med att jag och Tion har lämnat Melvin på dagis och nu har jag ätit frukost. Jag och Tion ska snart ta en promenad ut till Pärlan tillsammans med Erica och Liam.

När jag kammade Melvins hår nu på morgonen såg jag något svart, litet i håret på honom och jag svär på att det hade små ben som rörde sig. Jag petade lite på det men fick känslan av att det satt fast. EN FÄSTING tänkte jag och rusade till dagis med en pincett i högsta hugg för jag vågade inte röra den. Men en av Melvins dagisfröknar petade bara lite på det så trillade det bort så det kanske inte var någon fästing :-).

Kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte en lus då? Hört att det går lite överallt i mariestad. Inget farligt men bra att bli av med!

2010-05-19 @ 11:46:03
Postat av: Jessica

Nä det känns som den här var större än en lus, men man vet ju aldrig.

2010-05-19 @ 16:57:41
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0