Vattenpölar och arga mamman.

Startade dagen med lek på öppna förskolan. På väg ut till bilen så hade det hunnit bli STORA vattenpölar och M hade i och för sig gummistövlar men inga galonisar så väl vid bilen hade han vatten upp till ljumskarna grrrrr!!

I sällskap av Carina, Alfons och Sigge åkte vi in till stan för att luncha med Kristian på statt. Ja ni förstår säkert hur still killarna satt och hur jobbigt jag tycker att det är. Väl tillbaka till bilen var Melvins andra par byxor på god väg att bli lika blöta och ungefär här kom arga mamman i mig fram. Nu ligger han i alla fall och vilar middag och jag har lugnat mig så när han vaknar ska vi äta mellis och efter det tar vi på galonisar och gummistövlar och går ut och hoppar i alla pölar :-).

Jag har passat på att titta på bella&tyra show och jag kan inte påstå att jag är såld. Bella är så sjukt jobbig att lyssna på tycker jag, så j***a klämkäck och jobbig. Tyra är ju ganska skön. Får nog ge det en gång till innan jag bestämmer mig. Var ju inte Glamourama om jag säger det så, där snackar vi fin skit!!

Nu ska jag läsa tidningen och kanske blunda några minuter.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0