UL!

Har vart hos barnmorskan nu på fm och hon hade lite svårt att känna om det var huvudet eller en liten rumpa som låg nedåt så vi fick göra ett ultraljud. Det visade att pyret låg så långt ner med huvudet redan så det hon kunde känna var typ nacken. Så nu var det fixerat och klart :-).
K blev så nyfiken på könet när vi var där så han och Agneta började leta för fullt :-) men dom kunde inte se något, tur tycker nog jag för jag vill nog inte veta på det sättet. Nu är det ju inte långt kvar ändå.
Det känns så overkligt men på samma gång underbart :-)!!

Nu ska jag snart hämta M på dagis.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt, då slipper du oroa dig för det! Näe, nu kan det nog hända närsom :) Jag tror på på onsdag, Wilmers födelsedag, och att det är en tjej som väger 2748 gram och är 49 cm lång :)

2010-03-01 @ 13:30:46
Postat av: carina

jag är inställd på att du kommer få gå övertiden:) 8 april håller jag fast vid och att det är en pojk som väger 3950 g och är 52 cm lång...skönt att bebben är på plats iallafall, så man slipper några meningslösa vändningsförsök!

2010-03-01 @ 16:01:23
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Hej där!



Såg att du var med och tävlade om en BabyBjörn hos Josefine, om du inte vinner hos henne så misströsta inte jag har samma tävling om några veckor med BabyBjörn Comfort som vinst...



Ha en skön måndag och en fin början på en ny vecka.

Kramar från Camilla

2010-03-01 @ 18:54:17
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Jessica

Men guud Elin, det är ju nuuuuu!!! Fast det vore ju lite smidigt för jag fyller ju också år den 3:e :-). Fast inte så kul att fira födelsedagen på förlossningen. Plus att jag ska klippa mig på torsdag så det har jag inte tid med ;-).



Ja du Berg, går jag så pass över tiden så blir det nog en stor klump för min barnmorska uppskattar det till en välmatad bebis :-).

2010-03-01 @ 21:29:33
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0