Tror ni det blir bio imorgon??

God morgon tisdag!

Två sjuka grabbar här hemma :-( och jag försöker tänka bort att jag har ont i halsen. Underbart väder idag med. Hur glad blir man inte eller?

Imorgon kväll ska jag gå på bio med tjejerna och vi ska se It's Complicated. Biljetter är bokade så bara för det kanske det blir bebis. Hoppas, hoppas, hoppas! Lätt att det vore värt 85 kr :-) och att missa filmen.
Men en mysig kväll med flickorna är inte fel det heller!!! Vad tror ni, hinner jag gå på bio?? Just nu känns det som jag kan boka in biobesök varje kväll i flera veckor och ändå inte missa en film :-(. Kom nu bebis!!!!!!!

It's Complicated

Kram J

Kommentarer
Postat av: CARINA

åh vad mycket skojsigt ni hittar på hela tiden, hoppas ni får myspys och att du hinner med ett bio besök innan bebisen kommer för sen dröjer det säkert ett tag:)

2010-03-16 @ 11:05:12
Postat av: Jessica

Ja man får ju passa på! Men den här gången ska jag inte dricka upp min dricka dom 10 första minuterna av filmen. Det gjorde jag sist och det var inte så smart :-).

2010-03-17 @ 09:59:27
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0