Tråkdag!!

Blääääää! Jag är så trött!!! Tur att vi har haft lite besök av Erica och Ella för så mycket annat kul blir det nog inte idag.
Melvin är sjuk och jag är förkyld och trött eftersom jag var vaken nästan hela natten men värkarna gav sig i alla fall och idag har det vart lungt.

Började ju dagen med ett tandläkarbesök och jag fattar inte hur mycket hon bedövade!!!! Är fortfarande bedövad i typ halva ansiktet. Lagade i alla fall ett hål och spar det andra till i Maj, måste ju ha lite kul då också.

Har dåligt samvete just nu för att K fick sig en skopa när han ringde nyss som han inte förtjänade, dumma mig! Var så trött, melvin matvägrade och vägrade låta mig ta bort allt snor, Han hade spillt ett helt glas med vatten i soffan (som jag självklart satte mig i), min egen mat var kall och vardagsrummet såg ut som ett bombnedslag och allt jag ville var att vila middag och just då ringer den stackarn.
Nu ligger i alla fall M i sin säng (snorfri och i ren Pj), jag har ätit upp min kalla mat och tänker blunda när jag går förbi vardagsrummet och upp till sängen och SOVA!!!!!

Hoppas ni har det roligare idag!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att du får dig några timmars sömn iaf! kramar

2010-03-02 @ 13:27:45
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0