Premiär på thairesturang.

Idag har vi vart i Skövde och fotograferat oss så imorgon bör vi komma i tidningen. Vi passade på att göra stan lite med så lite shopping blev det, mest till Melvin som bl.a. fick en snygg skjorta. Själv köpte jag på mig två svarta tights. Det var nödvändigt då mina har användts flitigt under nio månader så dom har gått i graven. Tion har även gjort sitt första besök på thairesturang, ja det var nog Melvins första också. Vi åt på Thai House i Skövde, mumma!!!!!

Pyret äter lite dåligt idag med, småslattar mest :-( (och ofta). Men han är i alla fall pigg. Denna oro gör mig galen!!!! Ingen aptit har jag heller men det har nog med tabletterna (som ska stanna av mjölkproduktionen) att göra. Dom gör mig lite låg också så gråter gör jag med. Men jag njuter!!!!!!

Nu ska jag titta på halv åtta hos mig!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0