Måndag = bra tv!

Jag gillar måndagar för då börjar en ny vecka med halv åtta hos mig och efter det blir det familjen annorlunda. Gillar att känna att jag har kontroll över mitt liv och mitt lilla troll :-). Nu blir det Glamourama på datorn innan jag tar lite köksstök och kryper ner i sängen.

Imorgon ska jag till tandläkaren :-( mindre kul. Ska vara där redan 8.20 och har två hål som ska lagas, hoppas vi om jag nu klarar av att ligga på rygg så länge. Har lite svår att andas när jag ligger ner men tandläkaren trodde att hon skulle kunna laga en utav dom med mig halvsittandes i alla fall.
Skulle va skönt att ha det gjort innan pyret tittar ut. Gött att jag inte behöver betala för skiten i alla fall för det är ju det värsta med att gå till tandläkaren.

God natt och sov så gott mina kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0