Lite mindre råttis!!!!

Hej på er!

Idag var det äntligen dax för ett efterlängtat frisörbesök så nu är jag inte råttfärgad utan råttfärgad med blonda slingor ;-).

Före

Bläääääää!!!


Efter

Guuuuud så skönt! Nu saknas bara våren.

Har just ätit smaskig lunch i form av pastasallad och kycklingspett. M sover och han är inte riktigt pigg (inte ens pannkaka till lunch slank ner). Han och K ska ta sin andra Twinrix dos idag är tanken men jag vet inte om man får göra det när man är sjuk.
Annars har jag en gubbe här som tittar på tvättmaskinen som läcker vatten.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Karin

Shit va ljust och fint det blev. Ska bli kul att se dig live. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Se till och kniiiip. Puss o kram

2010-03-04 @ 23:07:03
Postat av: Elin

Fiiiiint! KRAM

2010-03-05 @ 12:42:26
Postat av: Camilla

Jätte fint! Har det blivit ganska mycket kortare också lr? kram kram

2010-03-05 @ 17:44:03
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0