Kväll i vårt hus!

Här råder lugnet!!! Förlåt för dåligt med inlägg men det är lite svårt att hitta motivation till något annat än snos och gos och mys med en storebror. Vi softar oss igenom dagarna!! Idag har vi haft hembesök av BVC vilket gick bra men han har inte ökat i vikt sedan i torsdags = mamma blir orolig!!! Men hon var inte orolig så det ska jag försöka att inte vara heller.
Jag ammar inte Tion för vi fick det inte att fungera han och jag (men jag ska berätta mer om det en annan dag) så han äter på flaska och det går lite upp och ner med hur mycket han äter. Men han blir piggare och piggare (och kissar både här och där) så det känns som han får i sig ganska bra i alla fall.

Har just filat och badat mina fötter (som mer och mer börjar likna min mors, tack för dom generna mamma ;-) ) och K och T ligger och myser i soffan hud mot hud!
Nu ska pyret få mat innan vi kryper ner i sängen. Imorgon ska vi ta oss iväg till KSS för fotografering.

Puss och Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0